آشنایی با محدودیت انتقال روزانه، هفتگی و ماهانه در حساب های وبمانی الیاس و فرمال

دارندگان حساب های وبمانی WebMoney  که شماره تلفن همراه خود را ارائه و تأیید نکرده اند ، مشمول محدودیت های مالی در انتقال پول خود هستند. این بدان معناست که می توانید کیف پولهای WM خود را شارژ کنید، ولی امکان جابجای بیش از سقف تعریف شده فقط پس از تایید اطلاعات شخصی و شماره تلفن همراه در دسترس شما خواهد بود.

محدودیت های زیر برای کاربران WM Keeper Standard (Mini) که WM Keeper WinPro (Classic) یا WM Keeper WebPro (Light) را فعال نکرده اند ، اعمال می شود. این محدودیتها فقط در مورد کیف پولهایی که به طور خودکار در حساب WM Keeper Standard خود ایجاد شده اند اعمال می شود:

1-حداکثر وجوه موجود در کیف پول های وبمانی جهت انتقال، به شرط وریفای شماره تلفن همراه و فعال سازی تاییدیه پیام کوتاه یا E-NUM در انتقال وجه، نمی تواند از مقدار جدول زیر تجاوز کند:

WebMoney Keeper Standard financial restrictions

2- محدودیت های زیر در انتقال وجه حساب های دوج کوین هنگامی اعمال می شود که شماره تلفن همراه شما متصل به WM Keeper Standard شده باشد و تأیید نهایی انتقال پول با پیام کوتاه یا E-NUM صورت گیرد:

محدودیت انتقال وجه در حساب الیاس Alias webmoney

روزانه: 100 دلار wmz
هفتگی: 300 دلار wmz
ماهیانه: 500 دلار wmz
alias_financial_restrictions-webmoney

محدودیت انتقال وجه در حساب فرمال formal webmoney

روزانه: 3000 دلار wmz
هفتگی: 10000 دلار wmz
ماهیانه: 15000 دلار wmz
formal-webmoney_financial_restrictions

محدودیت انتقال وجه در حساب پرسنال پاسپورت Personal passport webmoney

روزانه: نامحدود wmz
هفتگی: نامحدود wmz
ماهانه:  نامحدود wmz

اگر می خواهید محدودیت های خرید پرفکت مانی موجود خود را افزایش دهید ، باید WebMoney Keeper WinPro یا WebMoney Keeper WebPro را نصب و فعال نمایید.
در مقاله بعد در خصوص نحوره نصب و فعال سازی وبمانی کیپر پرو  WebMoney Keeper WinPro یا WebMoney Keeper WebPro بصورت مشروح توضیح و آموزش داده خواهد شد. / دیجی دلار
امیدواریم در این مقاله به سوال های شما در خصوص انواع محدودیت ها در حساب های وبمانی پاسخ دقیق و جامع داده باشیم. دیجی دلار همواره سعی دارد با آموزش های جامع و کاربری خرید های آگاهانه و ارزان را برای شما فراهم آورد. با دیجی دلار خرید ارزان دوج کوین را تجربه کنید

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: آوریل 21, 2024