تنظیمات امنیتی پرفکت مانی

برخی از کاربران نگرانی در مورد امنیت حسابتان پرفکت مانی خودشان دارند و به دنبال راهی برای پیشگیری از کلاهبرداری هستند. خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با بهترین قیمت و کارمزد پایین تبادل کنید. شما هرگز نمی توانید مطمئن باشید که رمز ورود به حسابتان  توسط هکرها شناسایی نشده و شما تنها کسی هستید که دسترسی به آن دارید. به همین دلیل خرید پرفکت مانی Perfect Money چندین ابزار امنیتی قدرتمند و کاربردی را ارائه می دهد:

بررسی هویت کاربر  (Identity Check)

این ابزار برای شناسایی مالک واقعی حساب PM استفاده می شود. این ابزار نوعی مانیتورینگ Perfect Money است. با این تفاوت که هدف شناسایی چهره کاربر نیست بلکه کامپیوتر مورد استفاده کاربر برای دسترسی به یک حساب را شناسایی و بررسی می کند. اگر سیستم امنیتی پرفکت مانی، شبکه یا IP  ناشناخته ای(تغییر IP) را که کاربر قبلاً برای دسترسی به حساب از آن استفاده نکرده، شناسایی کند، در این هنگام یک پین کدcode  PIN را به آدرس پست الکترونیکی کاربر جهت هویت سنجی کاربر ارسال می کند. در صوتیکه شخص دیگری دسترسی به نام کاربری و رمز عبور شما داشته باشد بعلت عدم دسترسی به پین کد امکان ورود به حساب شما را نخواهد داشت. با توجه به اینکه فعال سازی این قابلیت رایگان می باشد به کلیه کاربران توصیه میشود که اقدام به فعال سازی  Identity Check نمایند.
Identity-Check-perfectmoney

ورود با کد پیام کوتاه (SMS Login)

از این گزینه برای ایجاد اتصال بین حساب و تلفن همراه کاربر استفاده می شود. هر بار که شخص سعی در ورود به حساب کاربری خود داشته باشد ، سیستم  یک کد تأیید را به تلفن همراه کاربر ارسال می کند. احراز هویت توسط پیام کوتاه پیشرفته ترین و مطمئن ترین روش برای محافظت از حساب کاربر در برابر ورود غیرمجاز به حساب است.

توجه! اطلاع رسانی پیام کوتاه یک سرویس پولی است. هزینه هر پیام 0.1 دلار است.

برای استفاده از احراز هویت پیام کوتاه ، حداقل 5 دلار در حساب خود نیاز دارید.

کارت کد پرفکت مانی (Code Cart)

این ابزار یک کارت امنیتی با تصویر گرافیکی شامل 30  کد می باشد که در حین فعال سازی به ایمیل کاربر ارسال می شود. هر بار که کاربر قصد انجام تراکنشی را دارد (ساخت ووچر یا انتقال پول به سایر حساب ها)، سیستم درخواست وارد کردن یکی از کدها را از کاربر می کند. در هر تراکنش کد های درخواستی مرتبا بصورت تصادفی تغییر می کند و در هر دفعه درخواست بخش جدیدی را از کد کارت می نماید. کارت کد یک ابزار برای محافظت مکمل و قابل اطمینان است که در بسیاری از سیستم های بزرگ مالی جهان مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که کاربر این گزینه را فعال می کند ، سیستم به طور خودکار یک کارت کد را برای استفاده در بازه زمانی 24 ساعته تولید می کند. کد تولید شده به ایمیل کاربر ارسال می شود.

برای غیرفعال کردن این گزینه نیز نیاز به وارد کردن یکی از کدهای کد کارت دارید. اگر کد کارت code cart را گم کرده اید کافیست وارد لینک زیر شده و با انتخاب گزینه restore code cart  از منوی آبشاری و سپس فرم مربوطه را تکمیل نمائید.

لینک بازیابی کد

پیشنهاد میشود که کاربران به هیچ وجه کد کارت را در رایانه یا ایمیل خود نگهداری نکنید (کد کارت ارسالی را از ایمیل خود پاک نمائید) و  یک نسخه چاپ شده از کارت کد را نگهداری نمائید.

Code-Card-perfectmoney
codecard

با دیجی دلار خرید پرفکت مانی را آگاهانه و با امنیت بالا تجربه نمائید.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 7, 2023