مشاهده عمومی اطلاعات حساب پرفکت مانی خودتان

پرفکت مانی (Money Perfect) هر کاربر را قادر می سازد تا اطلاعات حساب خود را برای عموم مردم نمایش دهد. این قابلیت برای صاحبان مشاغل آنلاین مفید و کاربردی است ، زیرا اغلب مردم گردش مالی و دارایی فروشندگان را بسیار قانع کننده تر از رزومه شرکت می دانند. کاربران دیجی دلار میتوانند انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، تتر و تریوم را نیز در قسمت فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت و کارمزد پایین خرید و فروش کنید.

نمایش اطلاعات حساب پرفکت مانی

ارسال پیامک (اس ام اس) به هر شماره تلفن در سراسر جهان

این سرویس به شما امکان می دهد به طور مستقیم از حساب پرفکت مانی Perfect Money خود برای هر مشترک در سراسر جهان پیامک ارسال کنید. فقط تصور کنید که چقدر این قابلیت مناسب و سودمند است. اکنون می توانید در مورد پرداخت ها به مردم یادآوری کنید ، پیام هایی را ارائه دهید که می توانند با Perfect Money یک حساب کاربری باز کنند. می توانید با شرکای خود در سراسر جهان در تماس باشید و یا فقط با دوستان ارتباط برقرار کنید.
ارسال پیامک از طریق پرفکت مانی

شایان ذکر است ارسال پیامک شامل هزینه بوده و معادل 0.1 دلار پرفکت مانی از حساب شما کسر خواهد شد. 78 کارکتر نیز در هر پیامک قابلیت ارسال دارد.
این قابلیت را در بخش internal mail می توانید دسترسی داشته باشید.
البته با توجه به مبلغ دلار در کشورمان یک دهم دلار مبلغ قابل توجهی برای ارسال پیامک خواهد بود و از این قابلیت می توانید برای ارسال پیامک به دوستانتان در خارج از کشور برای جلوگیری از هزینه رومینگ استفاده نمائید.

در صورتیکه شما حساب پرفکت مانی ندارید می توانید ضمن بهره گیری از آموزش های تصویری سایت دیجی دلار اقدام به ساخت حساب پرفکت مانی نمائید و سپس روزانه به هر میزان که نیاز دارید که اقدام به خرید پرفکت مانی دیجی دلار یا ووچر پرفکت مانی بصورت  اتوماتیک نمائید.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023